همه چیز درباره تابلو نخ بافت چهره و لوگو در ریسمونا

دوست دارید اول یک مقدار با گالری ریسمونا آشنا بشید؟ پس بریم...

ریسمونا در عصر جدید

گالری ریسمونا چند سالی است با هدف خلق محصولاتی ارزشمند آمده است تا دنیا را برای شما و عزیزانتان زیباتر کند.
اولین محصول ما، تابلو نخ‌بافت ریسمونا هست که آن را در تاریخ ۱۵ دی ماه سال ۱۳۹۹ توسط برنامه عصر جدید معرفی کردیم و به لطف خدا و حمایت شما عزیزان، امروز ریسمونا یکی از بزرگترین برندهای بافنده تابلوهای چهره نخ‌بافت در دنیاست!
 
این هدیه خاص و جذابی که در دست شماست بسیار ارزشمند و باکیفیت‌ است که توسط بهترین طراحان و هنرمندان، طراحی و ساخته شده است. 
 
چند نمونه تابلو نخ بافت با هم ببینیم:
 
                                                                                                                     
از اونجایی ما در گالری ریسمونا در کنار فروش حضوری، فروش آنلاین هم داریم، به لطف خدا توانسته‌ایم علاقه‌مندان و مشتریان زیادی را به خانواده ریسمونا اضافه کنیم که لبخند را به آنها هدیه کرده‌ایم. همین بزرگترین سرمایه برای گالری ریسموناست و خداروشکر تاکنون حتی یک مشتری ناراضی نداشته‌ایم، چون هدف ما در ریسمونا ایجاد حال خوبُ، لبخند و رضایت شماست.
 
نظرات برخی از اعضا خانواده ریسمونا
 
ممنون که تا اینجا ما را همراهی کردید، حالا به سراغ مزیت‌ها و شرایط خرید تابلو نخ‌بافت برویم:
 

کیفیت تابلوهای نخ‌بافت در ریسمونا:

تمامی مواد اولیه مورد استفاده در تابلوهای ریسمونا درجه یک و از بهترین تامین کنندگان تهیه می‌شوند، ما با آزمون و خطا توانستیم نازک‌ترین در عین حال مقاوم‌ترین نخ موجود در بازار را برای بافت تابلوها تهیه کنیم، دور تا دور صفحه‌ی چوبی تابلوها حدود 300 عدد میخ زده می‌شود که میخ‌های مورد استفاده نیز وارداتی و با آبکاری ماندگار هستند. همانطور که در وبسایت مشاهده می‌کنید رنگ نوار دور تابلو با رنگ میخ‌ها ست هستند و شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون منزل یا محل کار خود رنگ موردنظر را انتخاب کنید.
 
ما در ریسمونا به انتخاب شما احترام می‌گذاریم...

بسته بندی هدیه ریسمونا:

با توجه به اینکه تابلوهای گالری ریسمونا یک هدیه خاص و نفیس محسوب می‌شود ما برای شما عزیزان دو حالت بسته بندی شیک و جذاب درنظر گرفته‌ایم. یک مدل بسته‌بندی با فوم و پلاستیک حباب‌دار ارائه می‌شود که رایگان برای در نظر گرفته شده است،
مدل دوم بصورت جعبه‌ای هست که شما می‌توانید با پرداخت هزینه، این مدل را برای هدیه خود تهیه کنید. هر دو بسته‌بندی زیبا هستند و از لحاظ ایمن بودن تست شده‌اند.
 
                                                                                                                                                                                                                               

طراحی رایگان تابلو چهره:

درابتدا عکس‌های مدنظر شما طراحی می‌شود تا بتوانید خروجی مجازی تابلو را قبل از بافت مشاهد کنید و راحت‌تر انتخاب کنید، این پروسه که طراحی نامیده می‌شود برای سه تا عکس اول شما بصورت رایگان انجام می‌شود و بعد از آن به ازای هرعکس اضافه شامل هزینه‌ی جزیی می‌شود. 
حالا اگر دوست دارید که طراحی چهره رایگان خود را ببینید؟ اینجا را کلیک کنید

رزرو تاریخ در وبسایت ریسمونا:

خب بذارید برای شما بگم که این آپشن در روند ثبت سفارش تابلوها چقدر می‌تواند کمک کننده باشد.
در دنیای امروز همه‌ی ما بخاطر مشغله‌های کاری‌ که داریم گاهی پیش می‌آید که تاریخ‌های مهم زندگی‌مان را از یاد ببریم و نتوانیم هدیه خاصی برای عزیزان‌مان تهیه کنیم، بنابراین ما این آپشن را برای شما فراهم کردیم تا بتوانید از همین لحظه، برای هر تاریخی که مدنظرتان هست هدیه خود را رزرو کنید در این صورت حتی اگر آن تاریخ را هم فراموش کنید ما فراموش نمی‌کنیم! و هدیه شما را با هماهنگی خودتان آماده و ارسال می‌کنیم.

گیفت کارت هدیه در ریسمونا:

تا به حال تجربه کرده‌اید که زمان لازم برای خرید هدیه را نداشته باشید؟ ما این مشکل را با گیفت کارت ریسمونا حل کردیم...
برای همه‌‌ ما گاهی اوقات پیش آمده که تاریخ خاصی را از یاد بردیم و لحظه‌ی آخر یادمان آمده که دلمان یه هدیه خاص می‌خواهد! یا اینکه دوست داشتیم تابلوی چهره ریسمونا تهیه کنیم، اما عکس مناسبی نداشتیم و نتوانستیم تابلو چهره از گالری ریسمونا را هدیه بدهیم بنابراین بهترین انتخاب برای شما گیفت کارت ریسموناست. گیفت کارت در واقع همان تابلوی ریسموناست یعنی شما با پرداخت هزینه، گیفت کارت را تهیه می‌کنید و به فرد موردنظرتان هدیه می‌دهید ایشان به انتخاب خودشان عکس مورد علاقه خود را برای ما ارسال می‌کنند، ما طراحی، بافت و ارسال تابلو را انجام می‌دهیم. به همین راحتی
 
 
 

بافت مجدد تابلوهای چهره:

با گذر زمان و دلایل دیگر ممکن است شما تصمیم بگیرید که تصویر تابلو خود را تغییر بدهید، برای همین هر زمان که شما بخواهید طرح تابلوی خود را عوض کنید فقط کافیست به ما پیام بدهید...
یکی از آپشن‌های ویژه‌ی ریسمونا، بافت مجدد است.
شما هر زمان که دوست داشته باشید می‌توانید تابلوی چهره خود را برای ما بفرستید، عکس جدید ارسال کنید تا مجدد طراحی برای شما انجام شود و بعد از تایید نهایی شما بافت تابلو آغاز می‌شود، در این شرایط  فقط با پرداخت نصف مبلغ فعلی تابلوها می‌توانید یک تابلو با طرح جدید داشته باشید.

ارسال رایگان هدیه:

می‌دانستید هرجای ایران که باشید، ریسمونا هدیه شما را رایگان ارسال می‌کند؟!
بله کاملا درست است، ما به انتخاب شما احترام می‌گذاریم و تصمیم ما در گالری ریسمونا بر این است که شما هرکجای ایران که باشید هدیه شما را بصورت کاملا رایگان ارسال می‌کنیم. هدیه‌ شما از طریق پست هوایی ارسال می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن بدستتان خواهد رسید، آن هم بصورت رایگان، "دیگه چی از این بهتر"؟

لوکیشن حضوری برای خرید تابلو نخ‌بافت:

بدلیل بزرگ‌تر شدن خانواده ریسمونا و درخواست مشتریان عزیزمان تصمیم گرفتیم فضای بزرگتری را برای تولید و بازدید شما دوستان گرامی در نظر بگیریم و این شد که در یک مکان مناسب و با دیزاین حرفه‌ای در خدمت شما هستیم و این یک خبر خوب برای عزیزانی است که منتظر خرید حضوری از گالری ریسمونا بودند.
ما در مشهد، خیابان دانشجو هستیم و شما می‌توانید با هماهنگی قبلی مراجعه و از نزدیک مشاوره بگیرید، تابلوها را مشاهده کنید و یا حتی هدیه‌ی خود را تحویل بگیرید. منتظر دیدار شما هستیم.
 

زمان تحویل هدیه:

بعد از نهایی شدن سفارش‌تان تابلو به واحد بافت ارسال می‌شود و در نوبت بافت قرار می‌گیرد، در مشهد امکان تحویل 12 ساعته هم وجود دارد و تهران هم 24 ساعته تقدیم می‌شود اما باید اتفاقات پیش بینی نشده و شرایط جوی هوا را هم درنظر بگیریم بنابراین پیشنهادمان این هست که جوانب احتیاط را رعایت کنید و حداقل 7 روز کاری قبل از تاریخ مدنظرتان سفارش خود را نهایی کنید.
 

شرایط پرداخت اقساطی:

اگر تابلوهای چهره ریسمونا انتخاب شما برای هدیه است و امکان خرید نقدی را ندارید، این شرایط در گالری ریسمونا برای شما فراهم شده است که بصورت شرایطی طی دو قسط هدیه خود را خریداری کنید. برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید.
 
 
و این مسیر همچنان ادامه دارد و این رشته نخ سر دراز دارد… 

اشتراک گذاری :

:امتیاز دهید

tel